ŘÍZENÍ ZMĚNY

Říká se, že “změna je život” a někdy také, že “jediná konstanta je změna”. Tak jako tak, žijeme v době, kdy jsme neustále konfrontováni se změnami. V technologiích, ve společnosti, v práci, ale i jinde. Důležité je umět se se změnou vypořádat, najít si v ní to své. A ještě důležitější je umět případnou změnu řídit, provést svůj tým, svou společnost, změnou tak, aby byla opravdu pozitivním stimulem pro další fungování.

Často se hovoří o řízení změny, tedy zajištění, že je změna realizována (tzv. Change Management). Velmi důležité je, ale z našeho pohledu zaměření na aktivity směřující k umožnění změny (tzv. Change Enablement).

 

Co je důležité zajistit, jaké jsou klíčové faktory úspěchu?

  • Lidé musí změně rozumět (její přínos pro ně, jejich roli ve změně)
  • Změna musí být dobře naplánována (i v kontextu ostatních aktivit)
  • Změna musí být profesionálně řízená (strukturovaný přístup je základ)

Klíčové aktivity při řízení změny:

  • Správná definice cílů a přínosů změny
  • Detailní naplánování změny
  • Komunikace, komunikace, komunikace
  • Profesionální řízení
  • Vyhodnocení výsledků a případné zadání po další změnu

Naše služby:

  • Plánování a řízení změny
  • Komunikace změny
  • Pomoc s definicí zadání
  • Vyhodnocení a sběr zpětné vazby

Můžeme Vám s něčím pomoci?

Rolovat nahoru