KURZY A ŠKOLENÍ

Všechna školení, která nabízíme jsou na míru firmám, ve kterých školíme. V průběhu 1-2 dnů školení tak dojde k výraznému posunu v marketingu firmy. Nejčastěji školíme:

  • Internetový (digitální, online) marketing – PPC, SEO, copywriting, analýzy,…
  • E-mailing
  • Online Public Relations
  • Sociální sítě – Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin
  • Office 365 – scénáře, adopce

V čem se lišíme? Sdílíme naše know-how, představujeme nástroje, se kterými pracujeme a odkrýváme pozadí online marketingu. Nikdy od nás na školení neuslyšíte, že “tohle má na starosti jiné oddělení v agentuře”, ale opravdu Vás naučíme celý proces.

Prošli jsme školení v různých agenturách, abychom zjistili, jaká jsou očekávání školených a zda jsou naplněna. Bohužel realita je taková, že když jdete na školení PPC, nedozvíte se nic o copywritingu, jak najít klíčová slova ani jak pracovat s daty. Bez těchto informací ale nemohou být Vaše kampaně úspěšné. Na žádném školení Vás nenaučí dělat online marketing komplexně. Dali jsme si proto za cíl edukovat tak, aby od nás klient odcházel s ucelenými znalostmi.

Online marketing basic

V posledních letech školíme pro firmy kompletní online marketing. Buď zaškolujeme nově nastupující zaměstnance, které provedeme marketingovými nástroji, ukážeme jim, jak dělat marketing v praxi, jak analyzovat, vyhodnocovat, měřit výsledky nebo si sedneme se stávajícími zaměstnanci, najdeme mezery a na ty se zaměříme. Vždy se nejdříve seznámíme s oborem, abychom se bavili o konkrétních problémech a viděli okamžitý přínos.

Nejčastější problémy ve firmách: nefunkční kampaně, nízká návštěvnost, neschopnost měřit výsledky, málo konverzí, příliš vysoká míra opuštění webu, nefukční marketingové nástroje.

Online marketing Tuning

Tento typ školení je vhodný pro markeťáky, kteří již o marketingu něco vědí a potřebují pomoci v oblastech, které jim nejsou tak blízké (SEO, PR, copywriting, analytics, atd). Školení probíhá až po krátkém pohovoru, kdy společně odhalíme slabiny a příležitosti marketingového oddělení a vymyslíme, co je třeba vyladit. Často se ukáže, že chybí jen málo k tomu, aby se výrazně zvýšily konverze.

Mentoring

Některé firmy stojí o dlouhodobou spolupráci v podobě pravidelných konzultací jejich markeťáků s odborníkem. V takovém případě buď nejdříve proběhne školení, ze které vyplynou slabiny společnosti, na které je dobré se zaměřit nebo přistupujeme přímo k mentorování, které může probíhat buď osobně, přes mobilní telefon či skype. Vždy probereme aktuální problémy a snažíme se najít řešení.

Můžeme Vám s něčím pomoci?

Napište nám nebo vyplňte kontaktní formulář níže. Popište prosím, o co byste měli zájem, ideálně přidejte prolink na Váš projekt. Nezapomeňte také prosím uvést, co od školení očekáváte, jaké jsou Vaše cíle a představy. Co nejdříve Vám odpovíme a probereme, co pro Vás můžeme udělat.

Rolovat nahoru